Szponzorált tartalom
Gyerekkoromban mindig szerettem volna sokat utazni és bejárni a világot. Na persze nem minden országot, hiszen vannak olyan helyek, amik igen veszélyesek és itt sokszor visszatartott a biztonságérzetem, de azt tudtam, hogy idővel majd szeretnénk a lehető legtöbb ismeretlen vidékre eljutni, amennyire csak lehet, és meg szeretnék ismerni minél több embert is. Ehhez persze sok idő és pénz kellett, de mostanra azt tudom mondani, hogy sikerült egy olyan életritmust kialakítanom, amiben nem okoz gondot egy esetleges távolabbi helyszín meglátogatása és már alig várom, hogy megkeressem a következő célpontot. Ehhez arra volt szükség, hogy elindítsam a saját vállalkozásomat, az időbeosztásomat pedig a saját kezembe vegyem. Az üzletépítés során viszont már korai szakaszban egy igen nagy kérdéssel szembesültem: hol is dolgozzunk?
Nos nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom, hogy a székhelyszolgáltatás volt a megoldás erre a kérdésre. Úgy sikerült eljutnom a Székhelycentrum kínálatához, hogy a keregélési és ötletelési folyamat során egy olyan alternatívaként csillant fel számomra egy esetleges kihelyezett székhely ötlete, ami egészen új dimenziókat nyitott meg a vállalkozásom számára. Az egyértelmű volt, hogy egy szolgáltatással foglalkozó cég indul, így elég fontos volt, hogy a tevékenység nagy része az online térben zajlik. De hogyan is tudjuk ezt összeegyeztetni a klasszikus irodai munka koncepcióval? A megoldás a székhelyszolgáltatás. A home office lehetősége eleinte nem is jutott eszembe, de egy ilyen remek szolgáltatáspalettát megtalálva már egészen más volt a helyzet.
A székhelycentrum oldalán sok igen fontos infót talál meg az is, aki mindössze érdeklődni szeretne és ide látogat. Megtudhatjuk, hogy a cég számára mit is jelent a székhelyszolgáltatás, illetve minél előrébb haladunk a főoldalukon egyre tisztább kép rajzolódik ki számunkra arról, hogy pontosan hogyan is tudjuk elhelyezni saját vállalatunkat ebben a helyzetben. A koncepció úgy működik, hogy egy olyan cég, aminek nincs szüksége valódi fizikálisan megjelenő munkahelyre, hiszen a tevékenysége száz százalékát az online térben végzi és a kollégák képesek hatékonyan kommunikálni is egymással, rendkívül sok költséget meg tud spórolni azon, hogyha nem tart fenn egy irodát. Az iroda birtokbavételi költsége mellett a felszerelések és a rezsi is komoly pénzügyi negatívumként tud megjelenni a hónap végén, így tanácsos ezeket lefaragni. Székhelyre ugyanakkor nagyon is szükség van, de nem kötelező a munkavégzést oda összpontosítani.
A Székhelycentrum pontosan ezt az alaphelyzetet ragadja meg és különböző szolgáltatási csomagjaival nagy segítséget tud nyújtani az ebbe az irányba fejlődő vállalatok számára. Tudván, hogy ez a döntés nagyban függ a pénzügyi helyzettől a Székhelycentrum szolgáltatásai igen kedvező díjszabással vehetők igénybe. Emellett arra is lehetőség nyílik, hogy még az IPA elkerülését is megoldja nekünk ez a remek cég, hiszen olyan helyszíneken is létesítenek irodát, ahol ez az adónem elkerülhető. Mindez persze kiválóan kommunikált módon jelenik meg, ezáltal a tökéletes profizmus érzetét keltve a partnerséget kereső cég számára. A kollégák is igen segítőkészen állnak a folyamathoz, jelentős összegeket lehet megspórolni egy ilyen készséges csapat segítségével, illetve egy ilyen remek, huszonegyedik századi igényekre szabott szolgáltatásokat nyújtó céggel. Minden kezdő vállalkozóknak tanácsos meglátogatnia ezt az oldalt és kicsit tájékozódnia a székhelyszolgáltatási lehetőségekről, hiszen bármikor jól jöhet egy ilyen spórolási és fejlődési lehetőség.